Sjøbuse Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 mine planer for 2009 er -bygge ferdig alpina looken på bilen. -sote rutene. -mørkere blinklys forran. -nytt batteri i nøkkelen. (irritert meg i et halvt år snart) -litt grommere lyd i bilen. -nytt lyktglass på venstre side. (stensprutskade) -elektrisk rullegardin i bakvinduet. -750 grill -oppgradere soft close til helautomatisk (blir nok mye jobb. så drøyer det nok en stund) også har jeg 2 drømmer som mest sansynlig forblir drømmer også -få godkjent ESS kompressor i 7ern hos BT. -kjøpe en E38 ALPINA B12 6,0
Halvor89 Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Planen for ISen er: -KW v2 -Polyflex foringer all over -OMP just. stabstag foran -Stabstag bak -M3 felger(er forsåvidt kjøpt inn, men trenger nye dekk) -Girkule med lys -Nytt batterideksel(det gamle er sprekt) -Nytt int.deksel over hanskerom (liten skade på det som sitter der) -Sette inn noen litt bedre høyttalere (muligens) -e46 m3 spoiler -Splittere foran -K&N Filter med varmeskjold -Shortshift -Ellers generelt vedlikehold I tillegg så ligger det nye baklykter og blinklys foran + kromringer til speedo (alu look) og venter på meg hjemme
marararius Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 - Ny grillramme - Coilovers - Felger - Sote ruter - Nytt interiør - Nytt ratt - Fjernstyrt sentrallås - Diverse slitedeler Det er det jeg har som plan å få gjort Blir vel ikke til at jeg får til alt, men får se hvordan det blir
lorve Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Planer som jeg skal få gjennomført : Plugg skifte Oljeskift Bensinfilter skift Effektanlegg Felger (valsing) Stivere bil Kansje noen andre småting
///Mysild Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 - Ny grillramme- Coilovers - Felger - Sote ruter - Nytt interiør - Nytt ratt - Fjernstyrt sentrallås - Diverse slitedeler Det er det jeg har som plan å få gjort Blir vel ikke til at jeg får til alt, men får se hvordan det blir sote igjen ?
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Full m5 optik med eksos på min E39 til sommeren! rondell 58 nye er innkjøpt + en E30 viss det finnes en uten mongo mye rust! som skal få orginal M3 bredding viss pengene er til stede og grom motor
olavesen Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 først å fremst få inn 328 motoren som ligger å venter. Polyflex foringer over alt. mere senk (Coilovers) . M styling. hel lakering. ny front rute. nye tåke lys. blir sikkert litt mere også er lærling så er begrense hvor fort ting går da . men håper det meste er ferdig til sommeren
marararius Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Ja tar vel likegodt alle.. MÅ vel ikke ta siderutene bak, og den ene helt bakerste lille er grei, men på de andre har sotefilmen liksom løsnet litt, og krøllet seg..
H_Vatn Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 planene for e28en for 09er: førerkort klasse B nye hjul nytt interiør ny lakk skilter mer senk hvite blink bak + masse andre små ting for og få min e28 til og skille seg ut fra andre e28er;)
Rogern Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Morsomt å se flere går med huet fullt av tanker Jeg skal få e30'en min til å gå problemfritt til våren med m102 motor (745i) Motoren er fortsatt ikke satt inn... Hvis jeg får tid skal den også se sånn passelig allright ut. Alt for mye jobb igjen
shvein Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Ta all rusten, og ny lakk. 0 feil på neste EU Ok hadde åsså vært fint
///stian Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 Planen for 09 blir: Soterutene Bytte ALT av foringer M5 eksos Ny felger 18 eller 19"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå