Gå til innhold

Fjernstyrt sentrallås - E34

sonic
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor sitter sentrallås-'modulen' (eller hva det nå heter) ? Han kjøpt inn fjernstyrt sentrallås, og skal til å montere dette. Bilen er en E34 1992 modell.

Noen som har koblet dette før på en E34 ? Har søkt på forumet, men magert med funn.

Setter pris på hjelp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 years later...

ser det er gammel tråd, men jeg holder på med dette nå og har lagt opp boksen under sete bak.

boksen funker og reagerer på knappene, men finner ikke ut hvilket ledninger jeg skal koble meg på for at låsene skal få signal om å åpne/lukke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg koble opp diodene og eller holder det og koble ledning rett på ? Hva gjorde du peder87?

Hadde du evetuelt giddet og ta noen bilder hvor de er koblet til så jeg ser ? :)

sendt from my unicorn using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg koblet dioder, den boksen jeg kjøpte hadde mulighet for å brukes på + og - styring så bare for å være sikker. har ikke noe bilder men bare å følge de 2 linkene så blir det bra. skjønte ikke så mye av det med deadlocking men. når jeg låser min bil utvendig så kan ikke dørene låses opp innvendig heller. men jeg har ikke 2 trinn på låsen i førerdøra heller. så koblet bare lås opp og lås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...