Howrd Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 Heisann Har da en nydelig mørkeblå E46 320I coupe 2002 mod. Har siden jeg kjøpte den irritert meg over at lakken er ganske slitt nederst i kant på sideskjørt/fremskjerm (der dekket "spruter"). Samme er det også bak.. Spørsmål: 1: Noen tiltak jeg selv kan gjøre eller må dette tas hos et lakkverksted? 2: Hvor stor sjanse er det for at begge sideskjørt + bakfanger må hellakkeres? PS: på de verste stedene vises grunninga.. Skulle gjerne tatt noen bilder, men sitter inn i varmen og gidder ikke ut
Howrd Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 må legge til at jeg har så lyst til å få dette ordna før jeg skal til proff-polering og lakkbehandling til våren
steinar84 Skrevet Desember 28, 2008 Skrevet Desember 28, 2008 2 alternaltiv. få en sprayboks med rette lakkoden og spray over. regner med at det er inni hjulbuen på en måte. det er ingen som studerer lakken inni der. det er den billige måten å gjør det på. eller du kan levere inn delene dine på ett lakkverksted regner med de tar ca 1500-2000kr per sideskjørt og ca 3000,- for støtfanger bak, om du demonterer og leverer løse deler. vist ikke kommer arbeidstid for demontering i tilleg.
Howrd Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 Er inni hjulbuen ja.. tenker jeg tar det på verksted.. Men, må de ta hele bakfanger og sideskjørt da? eller blir det for stort skille? Blir jalla av erfaring nesten uansett om man skal fikse det selv..:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå