Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har taka ca 3 runder med min e36 318i. :(:-({|=

den ''stolpen'' som går ifra panseret og til baken er bøyd/skeiv forran..

utenom dette er panseret, framskjermene og dørene forran ødelagt, resten er i bra stand...

så spørsmålet mitt er :

hvor mye kan jeg få igjen for bilen?

den har gått snart 200.000 km,har chroma lykter forran(som er hele)

og resten org bmw..

Skrevet
Hvor i trøndelag greide du det ? Er nok ikke mange kr du får igjen. Om du er heldig, kanskje 10.000kr?

Takstmann er du i hvertfall ikke..

Det er ikke jeg heller, men uten og vite modell og ellers tilstand på den bilen, så vil jeg tippe rundt 30 lapper.

Skrevet
Hvor i trøndelag greide du det ? Er nok ikke mange kr du får igjen. Om du er heldig, kanskje 10.000kr?

Det er ikke jeg heller, men uten og vite modell og ellers tilstand på den bilen, så vil jeg tippe rundt 30 lapper.

Takstmann er nok du! 30.000kr for en 19år gammel 318i. Bra det er jul, for du tror på julenissen.

Skrevet

er ikke noe fasit, men jeg har en mening :)

Har du ev. full kasko og du tar det på forsikringen så vil jeg si at den garantert blir kondemd så lenge den må inn til jigging noe den sansynligvis må..

Har du ikke full kasko og skal selge som eit "vrak" ville jeg personlig gitt mellom 5-10.000kr

Kjøpte meg jo selv for en måned tilbake en 318i til 15.000 med noe mindre småfeil og 250k på telleren..

Skrevet

Takstmann er nok du! 30.000kr for en 19år gammel 318i. Bra det er jul, for du tror på julenissen.

Sett deg ned og stav forsiktig gjennom forrige innlegget mitt, så skal du etterhvert oppdage at jeg ganske klart sa jeg IKKE er takstmann.

Har mer tiltro til nissen enn deg kan man si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...