Spinx Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Da vi kom ned til danmark fikk jeg 2stk 12" Boxter sub'r de er vist på 2000 Watt RMS,men er det noe futt i disse? noen som har efart eller har peiling? Han mente de var veldig gode,men selvfølgelig de har jo noen år på ryggen. Takker for alle svar;) GOD JØVLA JUL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 De hete vist Boxter Shark 12"toms,Men jeg har aldri hørt om dem:S Noen som har? Muligens dansk merke el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Fettern min hadde 2x 12toms boxter elementer å de spilte visst ganske så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 spiller bra, meget bra om du ahr rette liter på kassa, er lett dreven oxo. hadde to slike for en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Sett litt rundt på dk stero sider og funnet t at de mente mellom 36-50liters kasse var best. Doffa er det dumt og bytte disse ut med En singel Kicker L5 i org kasse? Ca hvor gammle høytalere er dette her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 De er forresten 2spolers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Noen som kan si meg hvor kratig forsterker jeg trenger får og drive disse 2 12"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aabo Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Spinx, "Mons" har nok anlegg:) Skal du selge det du har i? Eller skal du selge de nye elementene? I så fall vet du hvor jeg er:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 hmm interisant aabo:P Tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg har en Kicker L7 og en Digital monoblokk til salgs om du er interrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå