Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestilte m3 E36 fanger fra ST-import. Fikk da en E46 Mtech fanger, og lister til E36 fanger, samt gitter til E36, og fikk heller ikke med M-leppen nederst. Litt surt.. Får bare sende den tilbake..

Pleier de å være greie å handle med?

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann

Sender deg en ny fanger omgående! Legger ved returseddel til den andre fangeren. M-Leppen skal du også få.. skjønner ikke helt hva som har skjedd her.

Slenger med et sett tåkelys til E36 som plaster på såret:)

Ha en fortsatt God Jul

Mvh ST-Import.no

Skrevet

jeg bestilte tidligere i høst m-fangere + klare tåkelys. fikk et sotet og et klart tåkelys, skulle ha begge klare. har sendt mail til st-import flere ganger, også fått svar om at det skal ordnes. men etter 2 måneder har jeg fortsatt ikke fått nye i posten.

Skrevet

kjøpte m fanger av stimport til e36 og fikk feil lister , dei som eg fikk til e46 , men stimport ordnet det fort og sendte med hurtig "post" eller apost eller ka det heiter ..

slikt skjer bare, men er fornøyd med service til dem, kommer noko til å handele meir hos stimport

Skrevet
Hadde kanskje vært bedre å ringt Stig feks, enn å poste her først?

Har snakka med Stig på telefon + mail. men etter 2 måneder har jeg fortsatt ikke fått noe.

Skrevet

Hei Endre

Synd at det skulle ta så lang tid me de lyktene dine. Du kan få pengene tilbake for lyktene, eller jeg kan få GS bildeler til å sende deg et sett med lykter siden jeg er tom.

Holder på å bytte leverandør til Kina siden euroen har gått så mye opp. Har tidligere handlet fra tyskland, men tror det blir vanskelig fremover. Derfor har jeg hatt problemer med å levere enkelte produkter.

Håper at dette ordner seg. Send meg en PM med kontonr ditt Endre, eller om du vil ha et sett med tåkelykter.

Mvh Stig

daglig leder

ST-Import.no

Skrevet
oki:) Tusen takk! Er ikke sikker på hva de listene som er med passer til. Kan du sende et komplett sett , så sender jeg alt det andre i retur?

JJ

Sender deg en fanger uten lister. Er 100% sikker på at listene og gitteret passer til E36, så det er kun fangeren som er feil. Gir deg sporing på PM straks den er sendt.

Mvh Stig

Skrevet
Hei Endre

Synd at det skulle ta så lang tid me de lyktene dine. Du kan få pengene tilbake for lyktene, eller jeg kan få GS bildeler til å sende deg et sett med lykter siden jeg er tom.

Holder på å bytte leverandør til Kina siden euroen har gått så mye opp. Har tidligere handlet fra tyskland, men tror det blir vanskelig fremover. Derfor har jeg hatt problemer med å levere enkelte produkter.

Håper at dette ordner seg. Send meg en PM med kontonr ditt Endre, eller om du vil ha et sett med tåkelykter.

Mvh Stig

daglig leder

ST-Import.no

Takk! :)

har sendt deg pm

Skrevet

prosjekt34

sendte deg pm men hørte alldrig noe fra deg... frontlykta dugger samt blinklysa og at de ene ringen har allerede gått på angeleysene.. var mye framm og tilbake så håper vi kan ordne dette på en eller annen måte god nytt år foressten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...