BreitBau Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Nå går det jo ikke normalt igjen før mandag da.. Så at ikke pakken er sendt og han er på ferie er vel kanskje ikke en umulighet?
jensemann23 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 nei da, godt mulig, men PM-en forsvinner fra utboksen og da er den jo lest. Så hadde væt supert med svar:=)
marararius Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Samme skjedde med meg, men Stig ordnet opp med en gang, ikke noe problemer!
jensemann23 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 okei Jeg regner egentlig med det, er bare jeg som er litt utålmodig:p
marararius Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ja, var det selv, men gikk egentlig fort Og jeg hadde ikke noe hast heller, men deilig å ha delene i hus
Gjest Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Trodde jeg hadde svart deg Jensemann! Fangeren din er iallefall på vei til deg nå.. har vært litt kaos her i jula men begynner å få ting litt på stell nå
jensemann23 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 supert:) Kan du sende meg sporingsnr på pm?
S.Nilsen Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Og bak lyktene jeg har bestilt ?fått de inn nå eller?
Dr_S Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Skjønner ikke at folk heller kjøper fra Koed jeg Så slipper man sånt her..
Gjest Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Har solgt 400 støtfangere i 2008, så jeg har jo vel gjort noe riktig. At mange velger koed og gs er jo en selvfølge - jeg prøver å være et rimeligere alternativ til de som ønsker å prioritere pris! Dette skal selvfølgelig ikke gå på bekostning av service og kvalitet. Men er ikke alltid like lett å rekke rundt når du driver en bedrift helt alene. Angående sporingsnr så får jeg opp et system litt utpå året med automatisk track & trace.. Blir enklere for alle parter da:)
skrape Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Så lenge jeg får vite om skjørtene er sendt, så er jeg fornøyd. Er 2 måneder siden jeg fikk feil vare, og hadde derfor satt pris på om jeg ble prioritert litt nå hvertfall.. har sendt deg flere meldinger..sist fikk jeg beskjed om at skjørtene var sendingsklare. Er de sendt? Sånn ellers så er servicen bra
StianA Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 jeg er i hvertfall fornøyd med behandlingen jeg fikk fra st import! klar 6er fra min side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå