bmwx1xdrive23d Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hei. Hvordan er det å bygge om e30 325 ix til facelift? Jeg vet jeg trenger: Lamper frontplate. fanger fanger bak. Er det mere en dette jeg trenger? Er det noe som må modifiseres får å gjøre det? Håper på svar fra noen som har gjort det, eller om noen bare vet det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Må jo bytte bakplata også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Men du har jo 88 modell. Er ikke det facelift da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 88mod er facelift ja... mulig han har en overligger altså 87, regga i 88? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 passar facelift bakfanger på prefacelift? er det berre og skru av og få tak i nye klips/ feste så sette på? veit det ikkje går med lyktene bak? men ellers går det med fronten og? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Jeg har 87 modell som faktisk er regga i 90 av alle ting. Så er før facelift. Om jeg vil bygge om fronten, trenger jeg gjøre noe modifiseringer på selve karroseriet? Har lest meg frem til at jeg må bytte front plate, front fanger og blinkere, og lamper pga linselys. Er det noe annet jeg trenger? Bak har jeg bare tenkt å bytte fanger, ikke lampene, det blir litt vel omfattende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Fangeren bak er lengre på facelift.. Så den må kappes og tilpasses hvis ikke blir det seende corny ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Fronten kan motnteres uten noe omogmen, men skal du gjøre det ordentlig må du bytte bakskjermer og bakplate. Hjulbuene er lavere på facelift, lyktene er større, og bakplate bygger mye lengre ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 må også bygge om hjulbuer bak til facelift da de bygger lengre ned enn pre facelift buene gjør. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 31, 2008 Share Skrevet Desember 31, 2008 Jeg har frontlykter til deg dersom du ikke har det fra før. DE-lykter uten "smiley". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 jeg regner med å kjøpe komplett front av en her på forumet, men ellers takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå