Helleberg Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Lurer litt på å bytte ut felgene, usikker på pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 kan handle heile bilen? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 hvordan felger har du tenkt å sette på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 kan handle heile bilen?=) Hehe, det hadde gitt meg litt dårlig tid før sesong start men alt er til salgs hvordan felger har du tenkt å sette på? Har veldig lyst på BBS RS, men utenom det ligger det noen andre B1 til salgs her på forumet. men i 10x17bak og 9x16foran som jeg fikk litt lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Spar en måned til å kjøp deg RS, er så alt for mange E30r med B1. Hvilken motor er det i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Spar en måned til å kjøp deg RS, er så alt for mange E30r med B1. Hvilken motor er det i bilen? Det hadde blitt kult med RS tror jeg http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=94635&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Skikkelig kant fram du har lyst på eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2009 Skikkelig kant fram du har lyst på eller? Mja, og polert kant kanskje. Eller noen helt andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jekketrall Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Helleberg: Jeg har ett sett med brock b1 som skal selges. 10*17 bak, men er 17" foran også. Ser du vil ha 16". Felgene er så og si strøkne bortsett fra ett hakk i den ene felgen. Si ifra hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 pris? Vet ikke hva jeg kan ta for de. Men er vel rundt 5k Helleberg:Jeg har ett sett med brock b1 som skal selges. 10*17 bak, men er 17" foran også. Ser du vil ha 16". Felgene er så og si strøkne bortsett fra ett hakk i den ene felgen. Si ifra hvis du er interessert Må jeg valse mye? Vil helst slippe å lakke Kan si ifra når mine er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jekketrall Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Jeg kom aldri så langt at jeg fikk satt de på bilen Kjøpte meg akkurat en e28 så nå er jeg på utkikk etter nye felger Men valse må du nok, usikker på hvor mye, men burde vel la seg gjøre uten at lakken sprekker. Hør med andre på forumet, er en hel haug med folk som har valset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 er disse felgene strøkne og med dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 Hva er inpress på disse? Bruttern trenger nye felger til sin Golf2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå