thomas_ja Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Rødt sports skinn interiør med dørsider gir og håndbrekksmanskett selges. Ved eventuelt salg så vil jeg gjerne ha vanlig stoff baksete og dør/sidepaneler i innbytte. Bud
Robin Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Jeg vet ikke helt hvor mye du ser for deg å selge dette for, og jeg vet ikke helt hvor mye jeg vile gitt for det. regner med baksete følger med? jeg har iåfall vanlig (svart) stoff baksete og dør/sidepanel som du iåfall kunne fått med. Dørhåndtaket på førerdøra mi har en liten mini glipe nederst og baksetet har et litet hull i en søm men du ser det nesten ikke og begge disse tinga skulle det gå ann å få fiksa, ellers ser det fint ut. Så da er egentlig spørsmålet hva du vil ha for det?
thomas_ja Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Interiøret er komplett ja,med baksete. Vet ikke helt hvor mye det er verdt, skal sjekke litt. Derfor sjekker jeg interressen her. Bare å komme med bud.
Kjell Rune Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 det er absolutt ingen upris.. husker vor jeg strevde foor og skaffe slikt til min compact.. det var rett og lett umulig. hadde jeg hatt den nå hadde jeg handlet det tvert.
Robin Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jeg byr 5000kr (pluss dørsidene og baksetene mine da), hvis du fortsatt har det?
kentivar Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 solgt? har komplett strøkent sort stoff interiør.. ikke sport!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå