Bimmerlars Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Selger min 92 modell E36 320i coupe. Bilen er diamantsvart og har ettermontert M3 replica frontfanger, M3 speil som er elektrisk justerbare med varme, grillramme fra facelift med svarte nyrer, angel eyes hovedlamper fra GS, mørke side og frontblinklamper fra GS med chromepærer (blinker oransje), blinklysdelen på baklampene er sota med sotespray. Grøftelys med sort "reflektor". Hjemmelaget 2,5" eksos fra kat. Konfilter. Vinterhjula er 16" org alu. Sommerhjul er 18" Zito Titan sorte felger med 225/40/18 dekk. Bilen hadde tidligere automatgir, er ombygd til manuell. Bilen har justerbar shortshift fra K-sport. Det sitter differensial med 25% brems fra E36 325 kjøpt fra koed, samt drivakslinger og mellomaksel fra 325. Bilen er godkjent senket 60mm foran og 30mm bak. I sommer ble det montert nye Bilstein sprint støtdempere foran og bak. Det er sportsstoler i stoff. Førerstol har slitasjehull. Det kommer det bilder av. Nedfellbare bakseter med nakkestøtter. Bilen har klimaanlegg, men det er blindet ved torpedovegg. Røra fra torpedo til kompressor med tørkefilter, kompressor og kondenser følger med. Motor er skiftet. Den fungerer ok med unntak av noe varierende tomgang. Ekstra hjerne med chip fra trimchip kan følge med. Den øker turtallsperre til 7000 runder og optimaliserer forbrenningen. I fjor ble det skiftet komplette bremser bak, bærekuler ytre begge sider foran, komplette styrestag inkl. mansjetter begge sider foran. Det er noe småfiks som bør gjøres på bilen. Ene skruen som holder kalipper fast til klaven venstre foran er knekt. Panserbekledning mangler, det er også knekt en skrue som holder panserhengsla fast i panseret. Frontfanger har en liten sprekk da jeg ble rygga på. Bryter for panserlys mangler. Passasjersdør kunne vært justert litt bedre da den ser ut til å være litt høy bak. Det er det jeg kommer på. Bilder kommer. Høres dette interessant ut? Ta gjerne kontakt på: 99445292 lars_vegard@hotmail.com PM eller svar her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Høres greit ut. Men hvordan ser det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 Det kommer bilder i morgen når det er lysere ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Pris du ønsker deg da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2008 I utgangspunktet hadde jeg håpet på 65.000,- men er åpen for bud pga. feilene som er skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 kan ta din og kr for min e39 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Send meg litt info om bilen din på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 Bilder får komme senere. Må ordne et problem med den først. Setter salgstråden på stedet hvil så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg