Bimmerhansen Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Har en e36 compact. I instrumentene mine har sluttet å fungere, står bare "PPPPPPPP miles" der hvor km.stand skal stå og alle instrumentene bortsett fra speedometeret står helt stille, men alt lys og sånn fungerer som normalt. Noen som har peiling på hva dette er for noe og hva jeg kan gjøre med det? takker for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
budda1 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Har en e36 compact. I instrumentene mine har sluttet å fungere, står bare "PPPPPPPP miles" der hvor km.stand skal stå og alle instrumentene bortsett fra speedometeret står helt stille, men alt lys og sånn fungerer som normalt. Noen som har peiling på hva dette er for noe og hva jeg kan gjøre med det?takker for svar:D PPPPPPP = Game over på Tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Har en e36 compact. I instrumentene mine har sluttet å fungere, står bare "PPPPPPPP miles" der hvor km.stand skal stå og alle instrumentene bortsett fra speedometeret står helt stille, men alt lys og sånn fungerer som normalt. Noen som har peiling på hva dette er for noe og hva jeg kan gjøre med det?takker for svar:D Defekt hjerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Dette kan også henge sammen med deffekt kodestikker på instrumentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 Nøyaktig det samme skjedde med min e36 også, skiftet speedo og alt var ok. Du kan sikkert få tak i et brukt fra koed eller gs. I slike tilfeller kan det være greit å bruke www.digispeed.no iom. at du får en annerledes km stand den den reelle. edit. speedo er altså speedometer og ikke badikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 har byttet speedo akkurat, fungerte helt fint da jeg satte det inn. Får prøve å sette inn igjen det gammle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 satt inn det gammle innstrumenten og ting ordnet seg. Men er ett problem med det gammle også, på baksiden sitter det 3 store 3w pærer som skal lyse opp målerene, kun den til høyre fungerer. Noen som har en løsning? har kjøpt nye pærer og nye sokkler men ikke noe skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå