L.M.e30 Skrevet Desember 30, 2008 Share Skrevet Desember 30, 2008 strøken faceliftfanger foran til e30 800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vha Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Solgt? Farge? Bilde? Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 ikke solgt nei, du kan velge, har en som ikke er lakkert og en som er lakkert i lys lilla på lakkverksted for 2 år siden, å har liggi i kjellern siden da. har ikke noe bilde, men jeg kan ta om du er seriøst intresert, jeg har gitt 1000 spenn for den ene for 2 år siden så jeg hadde tenkt meg 800 pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M.e30 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå