smaagesjo Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Har du fint taktrekk ? vilken farge? er det uten rifter og skader så kjøper jeg det! bilde hadde vært et +
Bjørn_ove Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Er de preface.motor el-nett? Kan du sjekke ka fargade er på ledningane på hovud koblinga e? Meget inntrisert vist de er rett farga;-)
Laudrup Skrevet Juni 12, 2011 Forfatter Skrevet Juni 12, 2011 Har du fint taktrekk ? vilken farge? er det uten rifter og skader så kjøper jeg det! bilde hadde vært et + Jeg har ikke taktrekk dessverre. Er de preface.motor el-nett? Kan du sjekke ka fargade er på ledningane på hovud koblinga e? Meget inntrisert vist de er rett farga;-) Har lovet motorledningsnettet bort til en annen, sorry
Laudrup Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Inngen kjangs å.få kjøpt de? Mest sannsynlig ikke. kan evt si i fra.
Laudrup Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Kommer til å ha et e30 m3 instrumentpanel til salgs etter hvert, driver å går over det litt. Har reparert fjæra til turtallsviseren også må jeg kanskje bytte bensinmåleren, det er litt ute å vandrer. Det skal bli i orden, men er litt matt i "glasset". Kan også nevne at dette kan leveres med ønsket km-stand.
Laudrup Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 For de som lurer på om det er ledningsnett til kjørekomputeren. Så er det desverre ikke det.
Laudrup Skrevet Juni 19, 2011 Forfatter Skrevet Juni 19, 2011 Ledningsnettet for motor er ikke solgt, i og med at kjøper trakk seg.
Laudrup Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 Jeg har begge sider til preface og en side til facelift.
Laudrup Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Bilder av preface? Pris? Bilder ligger da på førstesia. De er litt møkkete, men ingen sprekker som jeg kan se.
HeiNicklas Skrevet Juni 21, 2011 Skrevet Juni 21, 2011 Hm, tror jeg skal prøve å skaffe meg facelift istedet, beklager
Laudrup Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Skrevet Juni 22, 2011 Hm, tror jeg skal prøve å skaffe meg facelift istedet, beklager Helt i orden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå