Laudrup Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 solgt kjøre komputern enda? Nei da. men det er bare den enheten du ser som jeg har. har ikke ledningsnett og styreboks. har kjøre computer i touringen fra føra så men den har fuktan litt kjett er den i orden så kjøper jeg den iriterer meg over min:) regner med den passer i 88 model touring også da? Skjønner. Jeg har aldri testan, men er ikke værre enn at du får igjen penga om den er defekt da. Regner med at den fungerer.
Stian Nordhagen Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 sett på den i bilen bilen min nå den er helt lik. så tar den jeg kan du sende i oppkrav eller?
Laudrup Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 325 bærearm høyre bak, evt pris? Det har jeg ikke dessverre.
Thelax Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Solgt M3 speedoen? Send en pris du er fornøyd med på PM så blir vi nok enig.
Laudrup Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Solgt M3 speedoen? Send en pris du er fornøyd med på PM så blir vi nok enig. Hei. Alt over 2000.- vurderes. Hva slags bil skal du bruke det i?
Laudrup Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 M52B28 Okei. Er du klar over at m3 instrumentpanel er tilregnet 4 sylindrede motorer? Og vil da ha en annen spec på turtelleren.
Thelax Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Jepp. Men det går vel an å flytte turtelleren over. Virker alt annet slik det skal?
Laudrup Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Jepp. Men det går vel an å flytte turtelleren over. Virker alt annet slik det skal? Det skal gå, men den røde pekeren passer ikke på sekser turtellera mener jeg å huske, eller så er det omvendt. Også har du jo ikke rød peker til economymåleren. Så jeg anbefaler å ikke kødde med det. Er mere verdt sånn som det er ment
Thelax Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Enig. Er egentlig ute etter oljetrykksmåleren til instrumentet, så om du vet av noe sånt så kan du jo si ifra.
Laudrup Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Enig. Er egentlig ute etter oljetrykksmåleren til instrumentet, så om du vet av noe sånt så kan du jo si ifra. Aha. Vet ikke om det. Mener å huske at den ikke passer i en vanlig turteller. Tror det er en hviss forskjell i konstruksjonen.
mattis Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Vindusheisknappene er mottatt og de fungerte.Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå