bmwcoupe Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 hei, jag har greid å bulke min høyre fremskjerm:( så lurer nå på hvordan den er festet, er den bare skrudd eller er den sveiset på? Er ikke tilfeldigvis noen som har en høyre fremskjerm til e36 coupe også?? takker for svar
lloydsb Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 den er skrudd ikke sveist... Fordel og studere ting før en spør, men. Åpne panseret så ser du 4 torx skruer, så er den fest under bilen også, samt noen skurer i døråpninga.. har du side skjørt må det taes av.
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Er skrudd fast med skruer langs panseråpning og ved døråpning,samt noen ved front blinklykt og ved fanger(?) Husker ikke helt...
Glennski Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Også er det 4 eller 5 skruer hvis du åpner panseret.
DRIFTER Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Den sitter skrudd. Du finner noen bolter under panseret og noen du kommer til ved å åpne døra. Må vel løsne på noen klipps/skruer for å få av plasten inni hjulbuen også. Er noen år siden jeg har hatt E36, bytta en skjerm på min...mener den var enkel å bytte. Veng har billige skjermer
bmwcoupe Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Skrevet Desember 31, 2008 Takker for svar:D Ja vet jeg kunne sjekket opp litt selv, men er ikke helt i humør i dag da jeg mistet lappen i går kveld:'(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå