Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innovative lc-1, Bredbåndslambda, lc-1 "boksen" er ny, og sonden er brukt 3 drag i benk. Bud?

43kn1m3abzxryxes6685.jpg

Har også et Kn filter som ble feillevert. Filteret er 15 cm langt, diameter på 10 cm, inn på filtert er det ca 70mm innvendig, altså ikke 3". Bud?

8i4o8iall3r7vror52fl.jpg

Anders, 901 54 495

Skrevet

Lc-1 er for montering til datasprut, men kan også kobles direkte til pc, for avlesning av alle verdiene.

Du får det da digitalt opp på laptopen...

Bud er notert... Og ja det er veldig enkelt og koble opp...

Skrevet
Byr 600kr + frakt for lc-1 :D

Hehe... Bud notert... Er nok litt skive bom, så håper ikke dere tror at den selges for den summen... :lol::lol::lol:

Vurderer bud over 1500kr... Fortsatt billig...

Ps. Boksen er ny, ligger i orginal plast ennå... Sonden virker helt strøkent, gått som sagt 3 drag og brukt riktig! Så dette er som nytt!!!

Kan derimot ta imot skambud på filter :lol:

Skrevet
Byr 600kr + frakt for lc-1 :D

Hehe... Bud notert... Er nok litt skive bom, så håper ikke dere tror at den selges for den summen... :lol::lol::lol:

hehe.. må no være lov å prøve seg :wink:

Skrevet
1500 ink frakt for lc1...

Bud notert...

Jeg trekker budet mitt, da jeg har funnet den en smule billigere andre steder... Sorry.

Den er god... Lov og spørre hvor den er billigere?

Billigste jeg har sett er 200$+frakt+mva, og da passerer man 1500 med glans :lol:

Men jeg er ikke ute etter og flå noen jeg, så bare gi meg et hint om hvor billig det er andre steder, så justerer jeg prisen jeg :wink:

Skrevet

Har fått en mail om et gruppe kjøp på 1350,- fra sverige... Dette er veldig billig :lol: , så da vil jeg anbefalle og kjøpe der...

Nesten så jeg fikk lyst til å ha den på hylla litt til :wink:

Så da sier vi 1300,- inkl frakt, ellers så får den ligge på hylla til den andre slutter og virke :lol:

Skrevet

Solgt boksen og sonden ennå? Kan være jeg er interessert. Vet du om denne går sammen med Autronic SM4? Svar på PM om du fortsatt har den.

Mvh Tom A Andersen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...