Kobar Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ønsker og kjøpe en differensial til min 318is e36. samme hva det er, bare det ikke er slakk og ulyder. skal kun brukes i mellomtida mens sperra mi skal til overhaling Alt fra 320i og nedover skal vell passe på denne bilen?
iNthe Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 alt fra 320 og nedover passer ja. hva er galt med sperra?
Kobar Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 alt fra 320 og nedover passer ja. hva er galt med sperra? den uler, og er blitt slarkete, drivlinja er ikke som den èn gang var lengre tåler desverre altfor lite disse differensialene til BMW.. Kansje jeg skulle bygget den opp til 60%
iNthe Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 hadde nok vært rimeligere og bedre om du hadde byttet til 325/328 sperre, med tilsvarende bakre del av mellomaksel. dem tåler endel mer juling og er bygd større.. men overhaling av den du har blir nok knall
Kobar Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 men blir vell helt syk utveksling... kommer til å spinne enda dårligere på 2. gir med 2.5 eller 2.8 klokke... Har du peil på hva som skal gjøres for å overhale? Har jo mulighet å få hjem 2.8 klokke, må jeg skifte drivakslinger og mellomaksling òg da? Gamle bilen til Ad|os står bare 1km fra meg. dog automatkasse da...
Kobar Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 men langt unna;( tror det er vanskelig å få sendt differ i posten... grensa går vell på 15kg, og en diff veier litt over det tror jeg
AlXz Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 men langt unna;( tror det er vanskelig å få sendt differ i posten... grensa går vell på 15kg, og en diff veier litt over det tror jeg Kan sende langt over 15kg. Men diffen veier vel rundt 40kg tror jeg. Grensa på vanlige pakker er på 35kg... Men skal gå mot pristillegg.
Kobar Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Skrevet Januar 1, 2009 hmm? ja, da blander jeg med noe annet... skal du ha for diffen da?
Sir Hofstad Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Jeg trenger sperre til 2,5 med ladetrykk. Har en knallfin org kardang til 2,5, bremser, understell osv, alt org og byttet før jul. Evt også en TIGHT ZF5HP18. Alt org med dokumentasjon. Kan prøves.
iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 går fint å sende diff i posten, gjort det sikkert 8 ganger koster ikke så mye i tillegg. pass på å tapp for olje, ellers blir dem sure på posten :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå