Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt feil forum, men leikebilen min, en Ford Sierra 2,0i katalysator har begynt å ryke noe helt grassalt, og i tillegg bruker den plutselig mye mer bensin enn før...

Kan det være at Lambdasonden har tatt kvelden? Er det noen måte å sjekke dette på?

Har forresten fjernet katalysatoren, men regner med dette ikke er noe problem siden lambdasonden er montert kun FØR katalysatoren...

Skrevet

er sohc ja. bytt lambda. og fjern dem rørene og vakumdritet som går ned på eksosen. bytter du eksosmanifoil, blir bilen kvikkere.. trenger bare å bytte øvre delen av manifoilen..

Skrevet

Hva blir forskjellen om man fjerner de slangene som fører luft ned til eksosen? Har satt på et konfilter og da bare plugget jeg den slangen som gikk fra luftfilterboksen og ned til manifoilen...

Takk for svar! :D

Skrevet
Hva blir forskjellen om man fjerner de slangene som fører luft ned til eksosen? Har satt på et konfilter og da bare plugget jeg den slangen som gikk fra luftfilterboksen og ned til manifoilen...

Takk for svar! :D

om du tar vekk manifoilen, så stikker det noen tykke følere ned i eksosen, og disse bremser eksosen.

ja jeg å plugget den slanget da jeg monterte konfilter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...