Tekko Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Noen her som kan svare meg på om det er mye arbeid å bytte clutch ? må kassa ut? 93 mod e36 coupe. MVH. Tekko
NiFtY Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 kassa må ned ja. eller ut med motor+kasse og kløyve der, kommer litt ann på hvor/hvordan du står og skrur.
Bimmerlars Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Er vel egentlig ikke MYE jobb sånn sett, men det er jo endel skruing. Girkassa må ut ja, da cluchen sitter mellom motoren og girkassa. Du må ha ned eksosanlegget, varmedeksler, mellomakselen, slavepumpe, ryggelyskontakt også er det noen litt kinkige bolter på startmotor og toppen av girkassa som du trenger litt ymse forlengere for å få skru ut. Du trenger torx sett for utvendige torx bolter.
OLEZZ Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Tar litt tid om du ikke har gjort det før. Men det går lett å ta av girkassa på en times tid. Hvertfall for de som har gjort det før. Så sant man har tilgang til skikkelig verktøy og bukk.
Dirty Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 ligger i garasjen nå bilen 80 cm over bakken på noen bukker. må ha noe laaaaange forlengerene må ligge helt bak kassa å skru de ut, det er iallefall det letteste. tar ikke så langtid , men er mye som skal skrus. brukt rundt 2 timer på å få ned kassa og ut med gamle kløtjsen, da stresser jeg endel med boltene på startmotoren. har du ikke skrudd no serlig før. ville e heller bita i det sure, og fått noen til å utført jobben.
OLEZZ Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Ja, man trenger noen voldsomt lange / mange forlengere. Så tilgang til skikkelig verktøy er halve jobben her.
Tekko Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Oki, har løfte bukker og alt av verktøy så burte vel ikke vere o problem da får jeg håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå