Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

på toppen av snekken er det en liten umbraco tror jeg det er. denne skal strammes for og justere slakken. husk og jekk opp bilen start den og snurr på rattet, stram litt på skruen og snurr på rattet og sjekk slakken. ikke stram for mye skal være litt slakk. men husk også og sjekk at det ikke er kuler og hjelpe snekken som er synderen. :o

sikkert ikke nødvendig og jekke opp bilen på fronten men er litt lettere og kjenne etter slakk da. er ihvertfall slik jeg gjorde det på min bil. :)

de er vel kjent for og være litt amerikansk disse her.

Skrevet

Jekk opp bilen fremme, så strammer du litt etter litt mens du innimellom er inne og snurrer rattet frem og tilbake for å kjenne etter slakk.

Når du sier deg fornøyd tar du deg bare en kjøretur, rattet skal ikke knipe når det passerer midten og slakken skal være borte. Bilen skal kunne selvopprette også når du kjører i helt slakke svinger uten at det er noe slakk igjen i rattet, da har du gjort det riktig.

Er ikke så vanskelig, gjorde det på min bil og det ble en helt annen bil å kjøre, langt mer komfortabel å kjøre etter landeveien etter justering. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...