Gå til innhold

slett

Bmwnilsen
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

heisann. tenkte bare eg skulle informere deg om at det du selger koster følgende nytt: sub kassen med basser komplett:1499,- veil utsalgspris.

forsterker: 1699,- veil utsalgspris.

legger ved en link til blaupunkt sine veil priser. tror kanskje du skal ned en god del i pris siden dette er brukt.

www.blaupunkt.no/download/CarHiFi_forbr ... ni2005.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alt synker i pris. men man må ta seg til rette for hva det kostet nytt for selger også. jeg vet at verker forsterker eller kasse er i salg den dag i dag. det er kommet ny modeller fra blaupunkt. disse modellene som er til salgs ble satt til sterkt redusertpris for å tømme lageret å gjøre plass for nye modeller. defor er veiledene priser så lave nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vell legge til at GTA er den svakeste serien til blaupunkt innen "etter monterings sterio" såkommer tha og så velocity..bruker selv velocity forsterkere som fungerer utmerket..har også en gammel GTA 250 forsterker som har fungert som låne forsterker å båt,bil,fly,underwater boat..fynker enda.. men subbene til blaupunkt er ikke noe jeg satser på etter jeg blåste 2 stk velocity etter 2uker..fikk pengene igjen da men..

du må nokk ned en del i pris..Tror folk driter i hva du betalte for det, når du kan kjøpe det Nytt nå for same pris :)

GiljeN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...