Rabies Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 I det siste har min M43B16 (E36 316i 94 mod motor) vært tungstartet når den er varm. Den ettertenner også ganske ofte... Hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Kun ved start den kødder og skyter? Temp.sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Den kødder når jeg vrir nøkkelen i tenninga. (Begynner å dø, så jeg må dra den til ett turtall jeg ikke liker på kald motor) Og ettertenner hvis jeg har stått en liten stund på tomgang og begynner å kjøre igjen. Etter en tur på 4-5k rpm så går den jevnt og fint. Ligger stabilt på ca 900 rpm på tomgang og akselererer jevnt bortsett fra den jævla ettertenninga som kommer av og til på 1. gir. Edit: Nå kødder den når den er kald også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Sjekka innsugsbelgen og slangen til&fra tomgangsventil nøye for lekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 kan høres ut som temp, sensor og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Innsugsbelgen bytta jeg i høst. Tomgangsventil? Er det den slangen som går fra innsugsbelgen og inn under manifolden det? Temp sensor? Termostaten til kjølevannet mener dere da eller? Er litt grønn på motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristols Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Klinz: Lurer også på hvilken temp-sensor du tenker på...? Min M44B19 har tempsensor i luftfilterhuset, men det har ikke M43 etter det jeg kan se av tegningene...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 motor tempratur sensor. står i nærheten av termostadt huset meiner e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå