iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har en lagerhall liggende, ble demontert og pakket forrige uke pga det ikke er i bruk. Den er 12 meter lang, og har GOD plass til 2 biler med dørene åpne på begge sider. Knallgrei når man ikke har for mange garasjer, eller vil stå tørt om vinteren. Når man monterer den riktig blir den tilsvarende vind-tett. Det er tilsvarende på linken under, bare at tak-høyda er 3 meter. (Samme rør-dim -> solid byggverk.) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13960235&sid=xz6cbaBRtne597059&pos=null&tot=null Selges rimelig for å få den vekk. Bud mottas helst på PM. Den kan selvfølgelig sendes med posten, men den er STOR og har tunge stål-rør (ramma) så den bør hentes med en tilhenger e.l Befinner seg i Mandal (helt i syd)
Bauge Racing Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 pris ? er intri vist det går ann å sende det ned.. send pm te meg.
iNthe Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 det går an å sende ja, men regner med det blir ganske dyrt. sender deg en pm deler av teltet ferdig ned-pakket kan ordnes om det er ønskelig
SteffenM2 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 5000.- Legg til 50tusen, så treffer du prisen som er satt i finn annonsen. Pris 55.000,- (nå skal det sies at jeg ikke vet om dette er den gjeldene prisen, men skriver det utifra hva jeg tror)
Gjest Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 5000.- Legg til 50tusen, så treffer du prisen som er satt i finn annonsen. Pris 55.000,- (nå skal det sies at jeg ikke vet om dette er den gjeldene prisen, men skriver det utifra hva jeg tror) Han skriver jo at den er tilsvarende den på linken. Det er jo ikke den. Samt at Grisebillig som det står i overskriften ikke er 55000,-
dreaz Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 viss man sender mellom firmaer m tollpost, kunne du funnet uta hva det ville kostet? viss man får pakka den på pall fks? evnt hvor lang er lengste deler? går vell ikke inn i en varebil dette?
iNthe Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 stengene er ca 180 lange.. 5000 budet er mottatt. Har ikke planer om å få 55000 selges "uansett", så høyeste bud vinner. foreløpig 5000
Toro Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hva er prisen på dette nytt? Har du noen link til forhandler?
iNthe Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 usikker. har bare link til tilsvarende med samme kvalitets duk og stenger. fin erstatning til garasje, da den tåler myye snø
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 budene går til søndag 11. januar.. så blir det solgt til høyeste bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå