Aambakk Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Kupèlysene i bilen min vil ikke fungere. Har leita etter en sikring til lysene, og bmw verkstedet sier de skal ligge under baksetet, noe som de ikkje gjør Og eit anna verksted mener de har samme sikring som cd spiller, men den fungerer heilt fint. Og ja, alle lyspærer er nye. Noen som har vert borti noe sant? eller har noen tips ? Takker for svar!
Glenno Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 De ligger vel i motorromet da. Prøvd kikka i instruksjonsboka? På min touring igjen har jeg både en boks i motoromet og sikringer relee under baksete.
Aambakk Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Skrevet Januar 2, 2009 Har skjekket alle sikringer i motor rommet også ja Glemte vist og skrive ned det Men takker for svar
miils Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 ta den sikringsboksen under baksetet og løsne ett og ett relè og sett på plass igjenn. så kommer lyset på når du har funnet riktig relè =) hadde samme problem på min
S.Hafsmo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 er det de relèene der som styrer lyset i dashen og? mine slår seg av hele tiden og det er sabla irriterende!
S.Hafsmo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 etter at du løsna på de reléene? kanskje jeg får prøve det da.
Aambakk Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Ikke skifte releene ? men ta ut og inn ? hvorfor ? dårlig kontakt du tenker på ?
S.Hafsmo Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Må vel være dårlig kontakt ja? om det skal ha noe effekt å ta inn og ut de reléene.
Aambakk Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Ok Da skal jeg ta ut og inn ALLE releene imårgen og se om det gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå