Ripper87 Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 skulle pusse dene opp til sommer men har pengemangel så skal prøve å selge dene. høyre tåkelys holder er ikke der;) får med org lykter foran samt blinklys ikke tåkelys (kan få med org V tåkelys om ønskelig) slark i ratte/drar til siden. spedometer sensore funker ikke helt (nåla er lit usikker av og til) prøvd å bytte spedometer box men hjalp ikke 2 rusthul som vist på bilde slit førersete (har 2 sportstoler til e34 grå/svart stoff lit slit F.S.som kan følge med i pristileg) H,framskjerm må byttes sprekker i frontruta rust i underkant av bakskjerm V. side slitene bærearmer er noe rust ska sjekke opp i dette bilen har gått utrolige 480.000km det er manuel gear clutchen er lit sliten men merker det ikke før man DRAR på i oppoverbake takluke kjørecomputer svart grå intriør engelsk sjekkkontroll på spedometeret(for de som ikke er så flink i tysk) 6.500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Mye penger snakkker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 6,500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 hvordan er motoren? automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hvordan er bilen for rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hei er du intr i å bytte i 520 i touring. vil ha litt imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hei er du intr i å bytte i 520 i touring. vil ha litt imellom. Vet ikke om du fikk med deg innlegget til trådstarter jeg? skulle pusse dene opp til sommer men har pengemangel så skal prøve å selge dene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 jaja lov og prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 jaja lov og prøve. He he okej, joda er vel det . Kjøpe touringen min da he he . Edit: Ble iallfall par gratis bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 KM STAND??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 KM STAND??? km-stand hehe glemte å skrive det ska fylle ut med det den har gåt utrolige 480.000km er manuel rust= har ikke sett etter så nøye under men kan evn ta noen bedre bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 hvordan er motoren? automat? motoren er faktisk bra men jeg vet ikke når/om reg kjede er byttet så dette hadde vært første pri for min del det er manuel gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 er motor byttet noen gang? viss ikke er dette bare enda et bevis på god tysk kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 er motor byttet noen gang? viss ikke er dette bare enda et bevis på god tysk kvalitet vet ikke men så vit jeg har hørt har den ikke det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 kjenner tidligere eier, ulf.. motoren har sitti der hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg