Techni Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Noen som kan hjelpe meg med et lite Problem/hendelse som skjer med lyset i bilsteroen min. Originalt anlegg av Business type med telefon. Det som skjer er at av og til kommer et kratig økning i lys-styrken i et halvt sekund. Akkurat som om den får et signal om å flashe til. Stereo fungerer som den skal, men undrer på hvorfor dette skjer. Bilsteroen
Firefighter Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 hiver meg på her....det samme skjer av og til med min.....irriterende...men kan være lenge i mellom hver gang...merkelige greier
Deep Dish Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Det sitter en lys-sensor både på klima og radiodelen som regulerer lysstyrken automatisk etter lysbehov, dvs registrerer den mye lys, så øker lysstyrken i displayet, og er det mørkt, så senkes lyset. Du har ikke noen lyskilde i nærheten som kan påvirke sensoren.? Hvis ikke så kan det rett og slett være feil med sensoren som skal justere lyset i displayet...
Citrus Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har skjedd til meg å, undres om det kanskje kan være brusflaska. Hvor sitter sensoren?
Deep Dish Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Har skjedd til meg å, undres om det kanskje kan være brusflaska. Hvor sitter sensoren? Sitter en rett over høyre koppholder..
Citrus Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hehe, da vet jeg helt sikkert at det er den. Bruker høyrekoppholder for da kommer jeg til varme i setet knappen...
Techni Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Takk for et bra svar Deep Dish. Siden jeg ikke har koppholder eller andre løse/flyvende gjenstander i bilen fremfor denne sensor, så er jeg vel tilbøyelig til kanskje å gå med på at sensor kan være problemet ja. Skal heller ikke være noen lyskilder som bør forstyrre inne i bilen skulle jeg tro
Deep Dish Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hvordan vil gatebelysning påvirke sensoren da? Hehe, vil nok ikke påvirke i det hele tatt.! Hvis du prøver å lyse på sensoren, med f.eks en lommelykt, så vil du se at du må lyse 3-5 sekunder for at den skal reagere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå