Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med et lite Problem/hendelse som skjer med lyset i bilsteroen min. Originalt anlegg av Business type med telefon.

Det som skjer er at av og til kommer et kratig økning i lys-styrken i et halvt sekund. Akkurat som om den får et signal om å flashe til. Stereo fungerer som den skal, men undrer på hvorfor dette skjer.

Bilsteroen

gs3btyq6o0trc0xhwxfv_thumb.jpg

Skrevet

Det sitter en lys-sensor både på klima og radiodelen som regulerer lysstyrken automatisk etter lysbehov, dvs registrerer den mye lys, så øker lysstyrken i displayet, og er det mørkt, så senkes lyset. Du har ikke noen lyskilde i nærheten som kan påvirke sensoren.? Hvis ikke så kan det rett og slett være feil med sensoren som skal justere lyset i displayet...

Skrevet

Takk for et bra svar Deep Dish. Siden jeg ikke har koppholder eller andre løse/flyvende gjenstander i bilen fremfor denne sensor, så er jeg vel tilbøyelig til kanskje å gå med på at sensor kan være problemet ja. Skal heller ikke være noen lyskilder som bør forstyrre inne i bilen skulle jeg tro

Skrevet
Hvordan vil gatebelysning påvirke sensoren da?

Hehe, vil nok ikke påvirke i det hele tatt.! :wink: Hvis du prøver å lyse på sensoren, med f.eks en lommelykt, så vil du se at du må lyse 3-5 sekunder for at den skal reagere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...