///Grandalen Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Hei! Lurte på om det er noen som er interrisert i ett bytte, med mellomlegg fra meg? Er int i Brock B1, Borbet mm. Har noen orginale 16'' Bmw lettmetallfelger m.dekk som jeg gjerne ville ha bytta bort, som sagt med mellomlegg fra meg.. Noen som er int? Har noe de kunne tenkt seg å bytte med? Beste bildet jeg har pr. dags dato, kan ordne flere bilder over helga, visst det er Ønskelig! Mvh Kim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Kanskje litt mere intresse hvis du legg ut noen skikkelige bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Jepp, skal få ordne no flere bilder denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Nye bilder blir lagt opp imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Bilder: Meget bra dekk på alle felgene, og bra felger, bortifra ett lite hakk på ene felgen, oppe i venstre hjørne på bildet.. Var nettopp og fikk bytta ventil å putta på ny luft på dette dekket å.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Ingen som er interrisert i og bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå