Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og vurdere turbo til min 325, men har lite lyst og begynne og knote med olje fra motor og retur i bunnpanne, så kom på ideen om å kjøre en ekstern oljecirklus på turboen, feks med egen oljepumpe, oljekjøler osv. og hvor man evt får tak i slike oljepumper, som da går på strøm?

har funnet ett greit sett på ebay, men ser ikke ut som det er med oljepumpe

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__BMW-E36-M3-325I-328-92-98-T3-T4-T04E-TURBO-CHARGER-KIT_W0QQitemZ160307570548QQadiZ2865QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item160307570548&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543|65%3A12|39%3A1|240%3A1318#ebayphotohosting

Skrevet

Blir mer arbeid med å rigge til ekstra pumpe(legge ledninger,rele,sikring osv viss den går på strøm,skal den gå på reimtrekket blir det enda værre...) samt egen oljetank,filter&filterhus osv...

Mi meining iallefall...

Skrevet
Enig meg E36cab1 :)

Er ikke mye jobb å fikse olke retur i bunnpanna og olje ut av motor. billigere og raskere å gjøre det på "riktige" måten:)

Eg for min del liker å borre i blokka, da er man sikker på att man er over olje nivå ;)

Skrevet
Ja, greit nok det :) Men kommer over oljenivå sålenge du borrer øverst i bunnpanna :)

Kvar sin smak ;)

Skrevet

Jeg har en elektrisk oljepumpe som jeg kan selge deg. Den har stått i en E36 m3 turbo eit oppsett så PPF lagde med ekstern oljekjøler til turbo fungerer utmerket det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...