Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Prøver igjenn! Førstemann med pengene i handa får penn å salgsmelding å skrive under Har en zinnoberot rød e30 som må bort. skilter på den med røde oblater, å skal til eu i feb. Bilen har rullet 209000. Motor har gått 201000 (dette kan ikke garanteres, men det er det jeg vet hvertfall). Har vært byttet motor en gang. til en b20 nok en gang. Sveisa diff sitter også på. Sitter ett Mongoos effekt anlegg og har montert nye slissa/bora skiver med nye klosser forran. Følger med 2 sett vinterhjul, men kan diskuteres om kansje 4 av dem mangler noen pigger. da disse har sittet bak. Sommerhjul: Borbet C felger med 215/40/17 dekk. Har ett bilde av den fra da jeg var på sladde treffet på Gardermoen forrige uke. Da uten leppe, bakfanger og med noen andre skjermer. Bud over 8.000,- Kan nås på tlf: 480807071 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 noen bilder av bilen inni osv? bilder av bilen med fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Fanger er enda ikke montert. men har alt ligganes. Har ikke no bilde av interiøret, men dette kan ordnes. er sort å grått interiør. mtech ratt. det meste er sort. hvit tak trekk eller beige er det kansje. Er ikke noe å peke på av spesielle slitemerker på stoler/sofa. untatt det vanlige e30førerstol slitemerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Morgen bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Morgen Bump Fra Meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 vil den gå igjennom PKK? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 vil den gå igjennom PKK? Sorry mac, men PKK? om dette er eu så aner jeg ikke. må byttes mansjett på tannstang evt. bytte hele tannstanga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 vil den gå igjennom PKK? Sorry mac, men PKK? om dette er eu så aner jeg ikke. må byttes mansjett på tannstang evt. bytte hele tannstanga. PKK= Periodisk Kjøretøy Kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 hehe, ja Toro. fant det ut etter litt titting rundt om takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Har denne vært nærmere så har den vært aktuell Gratis bump fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 De evt. feil man kan få på denne bilen er vel Mansjetter, begge sider tannstang. Sperrediff En slakk foring i høyre bærearm foran. Drivstoff rør Tannstang kan byttes, men da kommer det tilegg i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 + div bremserør - indre endeledd - bærekule - fjærer - blinklys på fanger - foringer i bakstilling må ses nærmere på - rust jekkfeste og selvfølgelig sveiset diff,får ikke sjekka bremsene på hver sin side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Da var vel det meste sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 komme du nedover litt å møte mæ?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg