Ad|oS Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Selger den store kjørecomputeren (18 knappers) til E36. Var uten pixelfeil sist gang jeg sjekket. Selges hbo 1000kr
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Skal sjekke i morgen, men tror ikke det var noen slitasje
jacooob Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 litt ot her om de er greit.? har den miste kjørecomputern på min e36 318is. er de masse styr å få inn den som du selger nå?
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Her er en DIY til hvordan man skal gjøre det: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... onvert.htm Bare å kjøpe min, så kan du bytte over til den store
Ad|oS Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Med check control. Knappene er ikke noe slitt heller forresten.
Simen! Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Lurte på va må jeg ha for å få denne til å funke i bilen min? har ikke kjørecomp. i min fra før!
Dr_S Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Lurte på va må jeg ha for å få denne til å funke i bilen min? har ikke kjørecomp. i min fra før! Les 2-3 innlegg lenger opp, så ser du Har vurdert denne selv i min bil, men orker ikke styre med elektriske duppeditter uten hjelp fra kyndige folk..
Gislius Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Lurte på va må jeg ha for å få denne til å funke i bilen min? har ikke kjørecomp. i min fra før! Les 2-3 innlegg lenger opp, så ser du Har vurdert denne selv i min bil, men orker ikke styre med elektriske duppeditter uten hjelp fra kyndige folk.. Står det ikke fra 11 til 18 knapps? Eller funker dette like bra på biler som ikke har noe kjørecomputer fra før?
Ad|oS Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Er fra 11 til 18 den ja. Men mulig det går an å få puttet inn i biler som ikke har kjørecomputer i det hele tatt også. Kan ikke svare på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå