Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en god del deler til E34

Mange dører, flere panser, bakluke, m.m Det meste av interiør deler og elektrisk, komplett strøkent blått intriør.

518 motor - nylig overhalt for 7000, ny kamaksel, løftere, ventiltetninger, reg.reim m.m, gått 200.000)

520 12 ventiler, delvis demontert pga defekt toppakningen, ny følger med.

Bor i telemark, men kan også sende i posten.

Kan ta bilder på aktuelle deler hvis ønskelig

Skrevet
Har du utetempmåler med ledningsnett? Har du ledningsnett og ecu til 525 M50, ca 93-94?

Kan hende jeg har utetempmåler med ledningsnett, skal se på den ene delebilen. har ikke ledningnett og ecu til 525 desverre. Elektriske deler kun fra M40 og M50

Skrevet
Har du komplett varmeapperat simens?

Skal sjekke så fort som mulig. Aner ikke om det er simens eller hva det er.Selve motoren du tenker på eller varmeregisteret?

Skrevet
Har du utetempmåler med ledningsnett? Har du ledningsnett og ecu til 525 M50, ca 93-94?

Kan hende jeg har utetempmåler med ledningsnett, skal se på den ene delebilen. har ikke ledningnett og ecu til 525 desverre. Elektriske deler kun fra M40 og M50

Hadde desverre ikke utetemp måler.

Skrevet
kan du legge ut bilder av interiøret

Det skal jeg gjøre, den eneste dumme er at førersettet har låst seg pga kollisjon. Men det skal vel gå ann å flytte over til en annen seteramme, men det skal jeg ikke si sikkert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...