Hasti Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Hei. Jeg har en bmw E39 som jeg ønsker å senke. Har tenkt å senke den 40/40... Til dere som har peilling ka sier dere til det? .. Har M5 frontfanger som skal på og bakrutesenker også. Det er kasett spiller i bilen, hvordan for jeg byttet den ut og få en vanlig cd-spiller i den? Eventuelt en org. bmw cd spiller .. Hvor for jeg kjøpt det? Har sett litt på nette men finner det ikke, og hvor er det billig å kjøpe senkesett? Vil ha noe billig Hehe Takk på forhånd
EBørøsund Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 40/40 er akkurat passe, kanskje litt i minste laget om du ønsker en lav bil, kjørte 60/40 min gamle jeg, å ikke for lanv den nei;) På den jeg har nå vurderer jeg 50/50settet fra GS, det går med et nødsskrik på orginaldemperne;)
aton Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har 40mm lesjøfors senkesett på bilen min og det gjorde bilen akkurat passe ødelagt.... skal nå bestille bilstein B12 eller Eibach sit 30/25 Men nå er jo eg opphengt i at det må vera litt... komfort
Sveddi Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 På e39 98 mod jeg hadde hadde jeg 50/50 senkefjærer på originale dempere og det gikk helt fint det. Hadde god komfort og lå bedre på veien og med 19" felger så det veldi bra ut for meg
EBørøsund Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har 40mm lesjøfors senkesett på bilen min og det gjorde bilen akkurat passe ødelagt.... skal nå bestille bilstein B12 eller Eibach sit 30/25Men nå er jo eg opphengt i at det må vera litt... komfort Lesjøfors er vell kjent for å være endel stivere å mindre komfortable enn blandt annet eibach
nicooo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 På e39 98 mod jeg hadde hadde jeg 50/50 senkefjærer på originale dempere og det gikk helt fint det. Hadde god komfort og lå bedre på veien og med 19" felger så det veldi bra ut for meg åssen er dette å kjør på kontra orginal? skal kjøpe 19" til våren og må da ha litt senk i tillegg har lyst på noe som er litt hardere enn orginalt for det er alt for mykt MEN vil fremdeles ha komfort da selvsagt. hvor mye er passe å senke med 19". har lyst på classy VIP look har du f.eks bilde av din så jeg kan se åssen 50/50 senk blir??
bcrazy Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 har 40/30 på min, 30 mm vogtland fjærer og 10 mm senkeskåler foran. med bilstein b8, er det etter min smak litt for stivt. Ville ikke senket noe lavere heller, leppa på frontfangeren kommer ganske nærme bakken.
aton Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Har 40mm lesjøfors senkesett på bilen min og det gjorde bilen akkurat passe ødelagt.... skal nå bestille bilstein B12 eller Eibach sit 30/25Men nå er jo eg opphengt i at det må vera litt... komfort Lesjøfors er vell kjent for å være endel stivere å mindre komfortable enn blandt annet eibach ja det virker slik.... sliter med å velge mellom eibach og orginale m-tech til bilen min, for lessjøfors her eg bur var ikkje noko kjekt i lengden..
Ron Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Gå rett på Coilovers du, 50mm fjærer å 19" felger blir ikke lavt nok.. E39 går jo på stylter originalt vet du M-tech senk 50mm senk 100mm senk å 20mm spacere Felga er 9.5x19
nicooo Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Gå rett på Coilovers du, 50mm fjærer å 19" felgerblir ikke lavt nok.. E39 går jo på stylter originalt vet du M-tech senk 50mm senk 100mm senk å 20mm spacere Felga er 9.5x19 det var jo den looken jeg lengter etter men 100mm senk!?! da blir det ikke no senkefjærer her igården hvertfall... bare å spare da
Ron Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ja bare å kjøpe Coilovers, så kan du senke den i grusen om du vil! De mm som står på Coilovers er nok "Godkjent område", den E36 du ser på bilde der, satt fast på Bakken med 17" felger!! Bilen var i dagli bruk den, ska det senkes så ska det senkes hehe.. Det er 19" på bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå