Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

lurerjeg også på...ble problemet ditt fikset? sliter med det samme skjønner du.

men er ikke noe klikk hos meg på deet siste hakket på tenningslåsen. helt stille:P

men lys å intrument virker normalt da:P

tror kanskje det er et rele som lurer meg egentlig.

Skrevet
lurerjeg også på...ble problemet ditt fikset? sliter med det samme skjønner du.

men er ikke noe klikk hos meg på deet siste hakket på tenningslåsen. helt stille:P

men lys å intrument virker normalt da:P

tror kanskje det er et rele som lurer meg egentlig.

Vil tru det i ditt tilfelle er reléet til startmotoren som er kaputt, evt. tenningslåsen.

Skrevet

tenkte kanskje det samme. alt er jo elt normalt fram til det hakket hvor motoren skal dra rundt. ikke en lyd der! men lysene å slikt i dasbordet blir dimmet som vanlig for at det skal bli nok kraft til startmotoren så sitter vel kun gjen med at det er reelet da?

Skrevet

Viss lysa blir dimma som du seier, så går det nok strøm i startmotoren! Lysa blir dimma pga. spenningsfallet som oppstår.

Sjekk batterispenninga di, både når du prøver å starte, og når du kun har skrudd på tenninga. Tippar det er batteriet som er kaputt.

Skrevet
Jeg lot min bil stå en stund. Hadde da vasket den osv innvedig flere ganger og fikset på ting. Brukt mye radio. Så skulle jeg starte den og alle lysene blinket og hørte klikke lyd.

Prøvd med startkabler? Det funket hos meg...

Dette dreiv jeg med i sommer også, så måtte dra den igang, muttern så sint som ei fele(hun som har e46 her i gården)

Men da vintern kom så startet den ikke igjen, så vi byttet batteri, og nå starter den hver gang.. viker som om det orginale bmw batteriet ikke tålte en sånn knekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...