BAYERNRACING Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 MITT E30 CAB PROSJEKT. STARTET HØST 2007. solgt høst 2010 MOTOR: M50/B25 FRA E34 525 93MOD GIR: AUTOMAT BILDER SIER ALT VEL SÅ TA EN TITT FRA DET SOM ER GJORT HITTIL I 2007/2008 OG 2009 TIPS OG RÅD ER GODE Å FÅ FRA ANDRE. BM TIL DENNE E34 525IA 1993 MOD SOM ER ENGELSK MED DENNE MOTOREN (M50/B25) SOM SKAL INNI CABEN 05.01.09 Fikk gjort litt på panseret i dag også.. venter på skjermer fra koed enno.. kommer vel før helga,,, fikk tatt ut M50/b25 motoren i dag, 07.01.09 noen deler som skal inn i caben.. blir en liten jobb.. fikk grunnet panseret i går også da.. fått gjort noe mer på bilen nå tatt rusta bak. sveisa igjenn antenne hull, shina opp forstillinga mi. skaffa nye deler fra koed, bla annet skjermer, motor fester og avstandsskiva til M50 motor'en min. 13.01.09 nå har m50/b25 motoren kommet inni bilen:)
BAYERNRACING Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Artig! Hva som skal gjøres videre med denne? FØLG MED OG SE.. HEHE.. BLIR RÅ NÅR JEG ER FERDIG MED DENNE BILEN MIN..
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 CAPS LOCK SUGER! DEN CAB'N BLIR SIKKERT JÆVLIG BRA VET DU !!!
BAYERNRACING Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 CAPS LOCK SUGER! DEN CAB'N BLIR SIKKERT JÆVLIG BRA VET DU !!! fint for folk som ser dårlig vettu etter mange splinter i øya sine.. hehe
E36Cab1 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Du får selge litt deler fra E34'n slik at du får råd til vernebriller da vettu hehe... Ser bra grundigt ut dette,men er det lakk eller tectyl du har inni dørken?!? Såg så grumsete ut...
BAYERNRACING Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Du får selge litt deler fra E34'n slik at du får råd til vernebriller da vettu hehe...Ser bra grundigt ut dette,men er det lakk eller tectyl du har inni dørken?!? Såg så grumsete ut... har brukt steinsprut body inni og i motorrom. har gjort dette for å hindre mer rust dannelser og skal lakkes i bilens farge som er enno hemmelig.. men kan si at den blir rå tøff..
kvammis Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Du får selge litt deler fra E34'n slik at du får råd til vernebriller da vettu hehe...Ser bra grundigt ut dette,men er det lakk eller tectyl du har inni dørken?!? Såg så grumsete ut... har brukt steinsprut body inni og i motorrom. har gjort dette for å hindre mer rust dannelser og skal lakkes i bilens farge som er enno hemmelig.. men kan si at den blir rå tøff.. Er vel heller lite vits med body innvendig da.. ? Ellers blir vel aldri m50b25 dumt i E30
BAYERNRACING Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Du får selge litt deler fra E34'n slik at du får råd til vernebriller da vettu hehe...Ser bra grundigt ut dette,men er det lakk eller tectyl du har inni dørken?!? Såg så grumsete ut... har brukt steinsprut body inni og i motorrom. har gjort dette for å hindre mer rust dannelser og skal lakkes i bilens farge som er enno hemmelig.. men kan si at den blir rå tøff.. Er vel heller lite vits med body innvendig da.. ? Ellers blir vel aldri m50b25 dumt i E30 grunnen til at jeg bruker det invendig er får å hindre vann mot stål og for å få ned støy inni bilen. og det ser jo bedre ut.
BAYERNRACING Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 ja det håper jeg at det skal bli jeg også.. legger inn nye bilder nå i dag. fikk gjort litt i dag også..
Thomaz Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Er det bilverksted du står å skrur på? Det blir bra det der.. Utgangspunkt til å no veldig tøft no..
BAYERNRACING Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 ja jeg har jobbet som bilmekanikker i 7år snart.. jobber på bilverksted ja. og som lakk/karrosseri arbeider.. så alt som blir gjort på bilen er det jeg selv som gjør. uten hjelp hittil,, kan bli litt kjedeli men da er radioen god og ha.. hehe
BAYERNRACING Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 noen som vet hvilken radiator jeg kan bruke på m50 motoren min som skal inn e30 min??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå