Fredrick Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Heisann! Min første post her på forumet! Så en kjapp presentasjon. Gutt 21 fra Sandefjord. Mista lappen i 6mnd i begynnelsen av oktober (124 i 80..) Får igjen 3 april, så er igang med biljakt igjen har en del alternativer.. Men innenfor BMW kikker på jeg Z4 2.5. Noe og satse på? Kjente feil og mangler jeg bør vite om? Prøvde og søke litt her, men skøkefunksjonen var ikke helt villig ikveld.. Fredrick
E36Cab1 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Velkommen hit! Einaste eg veit om Z4 er at det er en nydelig bil
eriklepe Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Husk at 2.5i hadde motorskifte på facelift i 06. Gamlemotoren var m54b25 med 192hk og den nye heter n54b25 og har 177hk. 0-100 er det dog bare 0.1 sek forskjell på i favør gamlemodellen. Bedre bunndrag på 177hk motoren gjør at den føles kjappere enn 192hk. n54b25 finner du i 2.5is også, men da med 218hk. Jeg har forsøkt å finne ut hva som er forskjellen på disse men uten hell hittil. Verdt å merke at faceliftmodellene har penere baklykter(med led), penere std frontfanger, 6. gir, forbedret soft top osv... Ellers vet jeg ikke om noen vanlige problemer med z4 generelt. Min er kjørt 9500km og er tilsynelatende 100% feilfri enda. Her er en relativt ny tråd som omhandler emnet. Den skled litt ut i andre diskusjoner med pytt pytt. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99672 lykke til uansett...
Hakon Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Min er kjørt 9500km og er tilsynelatende 100% feilfri enda. Det skulle da vel bare mangle? Uansett.. Z4 er en nydelig bil. Husker jeg leste i CAR Magazine at deres favoritt (da Z4 ble lansert) var 2,5 literen (M54B25, som eriklepe nevner) deres favoritt. Standard-setene i Z4 ser fryktelig stygge ut, og sportssetene er mye bedre. Sørg for å kjøpe en bil med sportssetene
Fredrick Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 ja, det blir den gamle modellen jeg kommert til og kjøpe.. Tenkte og ikke komme så veldig mye over 300k. Men ser jo at jeg da kanskje må ta til takke med 2.2 literen. Dog med noe mer utstyr Takk for svar. Skal lese litt i tråden du viste til eriklepe
eriklepe Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Min er kjørt 9500km og er tilsynelatende 100% feilfri enda. Det skulle da vel bare mangle? absolutt, men det er jo ikke alltid tilfelle Men jo mer utstyr. jo flere feilkilder. Og jeg lærer aldri og kjøper biler med masse utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå