M30Punk Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Top-End Performance selger ARP-bolter på ebay,noen som har kjennskap til akkuret disse boltene å om de er ekte? Tenke å kjøpe et topplokk sett til M30 745 motorn..Koster 1400 ca i pris,men hvor mye vil de komme på med toll å alt hjem hit?
bmw pat Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 vet ikke noe om kvaliteten, men det er ikke toll på bildeler. Du betaler for varen, forsendelse og moms på total summen.
M30Punk Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Så det er bare moms ja,da blir det ikke så halvgæli alikevel,satser på de er bra jeg å kjøper et sett...Var inne på siden til Top-End etter denne tråden ble oppretta å det virka seriøst så tar sjansen.
gt325 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hei. kan du sende meg linken til Top-End Performance??skulle hatt noen deler jeg og. mvh gt
ehrnst Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 top end er ekte vare, de er store innen bmw deler! sjekk nettsiden www.racetep.com
ehrnst Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 top end er ekte vare, de er store innen bmw deler! sjekk nettsiden www.racetep.com
M30Punk Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 top end er ekte vare, de er store innen bmw deler! sjekk nettsiden www.racetep.com Ja fikk inntrykk av det når jeg var på nettsiden dems.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå