Gå til innhold

Varmeapparat register. Trenger seriøst hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seriøse problem med dårleg varmeapparat på compacten min.

-Temperaturmålaren viser at bilen blir varm.

-Det blåser bra i varmeapparatet

Tok ut varmeapparatregisteret for ei stund sida, og renska det. Det var mykje dritt inni det, då blei det litt meir effekt i apparatet.

Men det er endå slik at det blåser kaldt i bilen når det er kaldt ute.

Nokon som har erfaringer med at registeret kan tette seg?

Det er ingen ventil som justerer kor mykje varmtvatn eins kal slippe inn, men ein velgerm kor mykje kald luft som skal gå utanom registeret.

Nokon tips? Trenger seriøst hjelp, har testa alt nå :(

Skrevet

Viss du ikke har vannventil men spjeld er det vel det som ikkje går helt i stilling antar eg,slik at luft går utenom registeret. Isåfall må en demontere slik at en ser visuelt om dette er tilfellet ved betjening.

Skrevet

Hmm, må ta ut heile dashbordet for å komme til varmeapparatet, gjorde det i fjor, var ein ganske omfattande jobb.

Merka då at det gjekk litt luft utanom registeret, men ikkje nemneverdigt mykje.

Cirka kor mangen grader skal temperaturen på lufta ut i coupe'en vera på fullt?

Erfaringer med at det kan legge seg drit inne i registeret som tetter et igjen?

Skrevet

Ja kan jo seff tette seg,har vært borti dette,men da med eldre biler som har slurva seriøst med kjølevæske-skift eller blanda ulike typer(ethylen og propylen) over tid.

Temp på luft skal være ubehagelig varm rett foran dysene med motor på driftstemp på anlegg som er 100%.

Skrevet

Okai, takk for hjelpa. :)

Trur eg målte temperaturen til 66 grader ut frå spjeldet. Mistenker temperaturen å synke ein del når eg køyrer. Men dette er uansett ikkje mykje.

Det eg kom til å teinke på var at temperaturen ut er lik uansett om vifta står på fullt, eller er av.

Om det kjem "falsk luft" utanom spjeldet så burde vel lufta ut bli heitare når vifta ikkje går på fullt kontra fullt? eller? :?

Skrevet

virker som en god teori, for da får lufta "ligge" lengre i registeret.. men, når du kjører er det vell litt naturlig drift av lufta med mindre du skrur på resirkulering og har vifta av.. men, 66grader i utluft hørtes nå ikke veldig dumt ut.. er ganske bra prosent uthenting av varme det...

om kjølevannet er 85grader..

Skrevet

Fyllte på med kjølevæske og lufta anlegget i dag, då kom det seg litt.

Men merkar som sagt at lufta blir varmare når ikkje vifta står på fullt, men det er nok fordi at då har lufta bedre tid til å varme seg.

Mistenker at eg lyt ta ut registeret og rense det igjen, kva kan eg rense det med for å vera sikker på at det blir reint, og at eg ikkje øydelegg det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...