bergeee Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 selger en cerwin vega 12" subb helt ok stand. selges nå for 2 tusen! billig se link for info! http://www.hifiklubben.no/produkter/hoe ... r_sort.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 CLS-12SX har jeg selv og kan garantere for, denne er helt råå! Kjører denne sammen med 2xCLS12! Subwooferen alene er nok mer enn nok bass for de fleste! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 ja hadde aldri solgt hadde det ikke vert for jeg har lyst på bmw nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 er det lov å starte med et bud på 2000 på cls-12sx'en? isåfall har du ett fra meg. så får jeg ta kjøreturen til bamble om du sier ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 bude er lagt i bakhode så får jeg tenke llitt på det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 hmm... fristende dette her altså... må bare se ann økonomien litt først, før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 da var cls solgt! noen som har lyst på den siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 har en ny kondensator og 12" bass element, 500 watt ;p er arizona eagle ;p bytte ? ;p hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 må jeg tenke litt på olav. vi får se. trenger jo ikke det viss jeg ikke har bil. så men vi får se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Men skal du ikke ha deg bil a ? ;p huee hehe . . kjekt å ha på hylla det vettø bergis ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Bare dritten! neida, godsaker det der fredrik=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 ja den trykker rimlig greit den lille satan der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå