Idland Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Problem: Har for høyt ladetrykk (1-1,1bar) dette selv om fjæren inni wastegate er tatt ut. Hvordan få ned ladetrykket? Har jeg for liten wg? spec: 38mm wg(kina), turbo er også kina (står T70 på kompressorhus) Står på en m50b25 Noen som har et klokt svar?
E36Cab1 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Kor er WG montert iforhold til eksospulsene da? Har du sjekka at du klarer å bevege ventilen for hånd,dvs at den ikke har kilt seg?
Idland Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Hadde wg av da klarte jeg fint å åpne/lukke den ved å blåse/suge i slangen. Den virker forøvrig ganske tett ja. Den er montert rett før turbo-flens og ut i downpipe.
Kristov Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Du har enten for liten wg eller så er grenrør og rør til wg feilkonstruert slik at det for eksosen er lettere å gå via eksoshuset til turboen enn wg'en.
Idland Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Ok, var noe sånt jeg tenkte. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå