BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Da håper jeg på sol og fint vær i morgen Me too Er vel der rundt kl 12
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 kikket på yr.no nå så blir ca -Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 3 mm nedbør. Har ikke hørt om A.Teserud har ringt Kim ennå så prøver kontakte Kim nå. Men om det kommer 3mm så er jo ikke det rare greien egentlig.
BMW E93, nå E63:-) Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 kikket på yr.no nå så blir ca -Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 3 mm nedbør. Har ikke hørt om A.Teserud har ringt Kim ennå så prøver kontakte Kim nå. Men om det kommer 3mm så er jo ikke det rare greien egentlig. Nei, det overlever vi...
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 kikket på yr.no nå så blir ca -Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 3 mm nedbør. Har ikke hørt om A.Teserud har ringt Kim ennå så prøver kontakte Kim nå. Men om det kommer 3mm så er jo ikke det rare greien egentlig. Nei, det overlever vi... Bra for grill og utstyret vi trenger er gjort klart idag. Noen som har status på hvordan banen ser ut der idag/kveld?
Glenno Skrevet Februar 28, 2009 Skrevet Februar 28, 2009 Noen som har tlf nr til A.Teserud eller fornavnet? Send meg pm haster litt t .
wicky124 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 løøøø...jeg våkna nå så dukker vel opp snart..kanskje jeg kunne spart litt tid ved å ikke skrive dette innlegget her inne..hmm..
Glenno Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Takk for idag, mange artige innslag som z4 med cab nede og tunge sledder . Hyggelig få tid til prate litt mere denne gangen med folket . Slenger ut par bilder jeg graba fra film jeg tok. Kommer vel egen tråd fra sikkert par hundre bilder som ble tatt når fra enkelte der oppe. Har enn Cab, så så bruker enn den . Wicky i drift.
wicky124 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 se der ja..to stk av meg..MYAHAHHAHAAAA...usj..skadet frontfanger..nedtur..
Glenno Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 se der ja..to stk av meg..MYAHAHHAHAAAA...usj..skadet frontfanger..nedtur.. Noe mere etter jeg reiste eller?
wicky124 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 hehehe takk for fet dag og takk for at du taua meg ut av den bittelille snøhaugen..hehehe..nei vi endra jo banen på slutten til å inkludere den store svingen bak haugen..og der fløy jeg, med for mye mot...rett ut igjen så knakk vel ett par deksler til og fikk skeive frontlykter..hohoho
Glenno Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Så vi prater satsing på høyt nivå? Hmm kjedelig men erfaring rikere og penger fattigere.
wicky124 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 yeye..overlever...men du må innrømme jeg kjørte bedre enn deg idag...spesielt før jeg kom meg på banen:p
badsha Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 va jo greit da glenno fikk seg en runde han oxo:P hehe hva med deg wicky du forduftet uten at noen så til deg:P the knight rider eller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå