Gå til innhold

BMWCCN ØST sine treff i vinter!"Sladdetreff" 1MARS

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kikket på yr.no nå så blir ca -Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 3 mm nedbør.

Har ikke hørt om A.Teserud har ringt Kim ennå så prøver kontakte Kim nå. Men om det kommer 3mm så er jo ikke det rare greien egentlig.

Skrevet
kikket på yr.no nå så blir ca -Snø. Svak vind, 2,1 m/s fra sør-sørøst. 3 mm nedbør.

Har ikke hørt om A.Teserud har ringt Kim ennå så prøver kontakte Kim nå. Men om det kommer 3mm så er jo ikke det rare greien egentlig.

Nei, det overlever vi... :D

Skrevet

Nei, det overlever vi... :D

Bra for grill og utstyret vi trenger er gjort klart idag.

Noen som har status på hvordan banen ser ut der idag/kveld?

Skrevet

Takk for idag, mange artige innslag som z4 med cab nede og tunge sledder ;-). Hyggelig få tid til prate litt mere denne gangen med folket :-).

Slenger ut par bilder jeg graba fra film jeg tok. Kommer vel egen tråd fra sikkert par hundre bilder som ble tatt når fra enkelte der oppe.

Har enn Cab, så så bruker enn den :-).

a6k9pd87ixi52n2htqhw.jpg

Wicky i drift.

9y1tv7sn836cwvn381mz.jpg

ys7pl27qj9lionflsuoa.jpg

Skrevet
se der ja..to stk av meg..MYAHAHHAHAAAA...usj..skadet frontfanger..nedtur..

Noe mere etter jeg reiste eller?

Skrevet

hehehe takk for fet dag og takk for at du taua meg ut av den bittelille snøhaugen..hehehe..nei vi endra jo banen på slutten til å inkludere den store svingen bak haugen..og der fløy jeg, med for mye mot...rett ut igjen så knakk vel ett par deksler til og fikk skeive frontlykter..hohoho

Skrevet

Så vi prater satsing på høyt nivå? Hmm kjedelig men erfaring rikere og penger fattigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...