Glenno Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Regner ikke med det er påmelding til GS-kvelden? INGEN PÅMELDING til Gsbildeler kvelden. Mvh Glenn Styrerepresentant i bmwccn avd øst.
snowhoe86 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 lov å ta med andre folk til å kjøre på ringbanen å eller?=) men har dere noen bra løsning med kjøringen da dere har satt maks biler på 30 stk eller?30 biler er en smule mye spør du meg.brukt å ha maks 15 på sommer`n og da rakk vi vell å kjøre 8 turer hver husker jeg.... betaling der eller på konto?
Chris_ Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Kan dere fortelle litt om hva som skjer på treffet med GS-bildeler? Beklager, om det var et dumt spørsmål.
Gjest Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 det blir gode tilbud og GS står for litt mat og drikke. blir en BRA kveld MØT opp folkens på ringbanen er det INGEN påmeldte hittil. er mulig vi setter ned til 25 biler, men skal være der en hel dag så. så vi har en plan men kom igjen å meld dere på! kommer til å bli en suveren dag!
Glenno Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Bumper denne jeg for det blir ikke lett fremover skaffe bane grunnet regelverk etc.. så sjansen for bane leie fremover vet vi ikke helt ennå men 31 jan og 1 mars er vel spikkret. Men hyggelig om de som vet de skal kan melde seg på litt tidlig. Lettere for oss som arrangør og planlegge også Men Gsbildeler er først aktivitet på bmwccn øst avd terminliste så møtt opp ja.
Efen Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 sånn som meg. Jeg har jo måde BMW og Evo, Kan jeg få komme med Evon? eller må jeg kjøre BMW?
Gjest Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 helst bmw. men er du medlem av bmwccn så har vi vurdert at dere kan ta med dere vinterbilen.. men selvsagt helst bmw.
Efen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 jeg er medlem av BMW CCN Har bare prøvd evon 1 gang når det BARE var IS på gardermoen forige bmw treff, hadde satt stor pris på om jeg kunne kjørt med den =) må øve meg med 4- hjuls sladd =)
Hauso Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 hvor mange påmeldte hittil? plass til meg, og min gamle e30?
Efen Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 takk (K) kan stikke bort i morra å se hvordan føre er jeg, også ta bilde av det
Glenno Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 hvor mange påmeldte hittil? plass til meg, og min gamle e30? Usikker på hvor mange påmeldte hittil men bare melde seg på . Er du bmwccn medlem? (Såfall er du bedre prioritert om det blir for mange påmeldte). Påmelding skjer til bmwe36@frisurf.no
Glenno Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Bumper denne jeg for det blir ikke lett fremover skaffe bane grunnet regelverk etc.. så sjansen for bane leie fremover vet vi ikke helt ennå men 31 jan og 1 mars er vel spikkret. Men hyggelig om de som vet de skal kan melde seg på litt tidlig. Lettere for oss som arrangør og planlegge også Men Gsbildeler er først aktivitet på bmwccn øst avd terminliste så møtt opp ja. I tillegg til nevnte over her så kan jeg nevne litt rundt rabatter denne kvelden. Med lite forbehold her nå så mener jeg avtalen på spesialtilbud på deler til klubbmedlemmer på alle varer som bestilles denne kvelden var følgende. BMW originaldeler 20% rabatt Febi/ alternativ vare 25% rabatt Lykter og styling 30% rabatt Klær 60% på alle lagerførte klær i Oslo Møtt opp folkens til hyggelig kjøp og litt sosialt bmw prat folkens! Glenn
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 hvor mange påmeldte hittil? plass til meg, og min gamle e30? ja er plass til deg. meld deg på med å sende en epost til bmwe36 a frisurf.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå