-BMW525- Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Kjøpte nettopp en e34 som jeg skal ha nedre del av dash, midtkonsoll, seter, hattehylle, sideruter foran og lykter av. Resten av bilen selges i deler. Ikke mye rust på karossdeler, men er det vanlige. Høyre framskjerm har blitt retta, så den er ødelagt av rust pga ekstremt dårlig jobb) Den er rød og ikke polert de siste årene. Lite utstyr ikke el vinduer, men el takluke. Alle ruter er hele Motor står i bilen enda og har gått 277000. Det er også monter gassanlegg på bilen, så det er mulig å kjøre på både gass og bensin. Bilen er polsk og kan ikke reg. selges derfor i deler. Bilen har blitt taua inn pga feilparkering og jeg har kjøpt den av bergingsselskap. Bilder kommer for håpentligvis i løpet av dagen. Bil selges IKKE hel.. Selger alt uten om ramme/skallet. Bud ønskes. Bilder:
-BMW525- Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 Opp.. Bilder kommer senere i kveld eller i morra
-BMW525- Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 Startet bilen i går og prøvde den litt.. Virker som motor og gir er i tipp topp stand. Spinner veldig fort på to hjul, så virker som at det er diffsperre/brems av no slag.. dette skal sjekkes ut nermere
-BMW525- Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 opp.. Ingen som trenger noe som helst?
sk33to Skrevet Januar 6, 2009 Skrevet Januar 6, 2009 om det er diff sperr på denne er det veldig interessant for min del... sjekk det opp er du snill og send meg en PM
-BMW525- Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Skal sjekke det opp når den kommer opp på bukk.. Har en liten anelse om at det er diffbrems av no slag.
Bauge Racing Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 er intri i diffen eg og .. så pris på den ?og vinga ka ska du ha for den send pm megpris .
-BMW525- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Ønsker først og fremst bud på det meste. Hvis jeg ikke tar helt feil så er det M5 vinge som sitter på den, slitt men med et lag sparkel og lakk så er den god som ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå