Crazy racing Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hei Vurderer å selge min BMW 318is E30. Bilen er diamantsvart, fin i lakk i forhold til alder. Senket 40/40 Kn-filter Stab.stag i motorrom. 17" sommer 15" OZ felger på gode vinterdekk. Nye i fjor vinter. Sotet sideruter bake. Full m-tech intriør i VELDIG GOD STAND. Bilen er ikke preget av rust, er noe heilt nederst på hjulbuen bake, men bare overflate. Pris: 32.000kr Jeg meiner det er fornuftig i forhold til dei andre 318is e30 som er til salgs.. Link til annonse: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2066341 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Fin bil.. hvor i landet er stranda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 min er helt lik,ble sugen på to jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chasm Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 stranda er litt uttafor ålesund i møre og romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ikke noe rust på jekkfester heller? Og ikke i motorrommet, mellom fjærbeintårn og torpedoveggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Har ikke sett ved torpedovegg eller slikt. Men kanaler og hjulbuer er veldig fine. Bilen er preget av godt vedlikehold av tidligere eigerer. Har sett under bilen og litt nedi motorrom men har ikke sett noe nei. Stranda er 1time innenfor Ålesund. Alle har vel hørt om geiranger fjorden osv. Det er like ved Stranda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 BILEN ER SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 på Under 2 tima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hvor blei det av bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg