///MFosse Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hei, eg har ein 318is, som kjent sitter batteriet framme i denne bilen Eg ska sette inn eit annlegg BAK, og lurer på om det e lurt å trekke kabel bak, sette inn eit extra batteri i bagasjerommet, og så trekke annlegget ut ifra det batteriet? Fikk tips om dette, noen som har erfaring og evnt Noen bilder av korleis det bør gjerast ?? Mvh ~ Martin !
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Uansett må du jo legge ein ledning bak mtp. lading av batteriet. Ulempa med å ha to batteri med så stor avstand vil også vere at dei vil få ulik lading pga. resistansen i ledningen. Viss eg var deg, ville eg heller prøvd å montert så stort batteri som mulig framme... Og, har du egentleg bruk for ekstra kapasitet? Så lenge du ikkje skal bruke anlegget mykje uten at motoren går, så har du nok ikkje bruk for det. Lykke til
///MFosse Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 OK Då kjøre me på med eit skikkelig batteri framme, og satse på at det holde Bare huske å ikkje spille så mye uten at bilen er igang då Takk for svar !
heimkokt Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Kjøp ett 12v traktor batteri det vil holde lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå