Gunnar Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Noen som har erfaring med Clas Ohlson sin 1080Nm muttertrekker? http://www.clasohlson.no/Product/Produc ... d=61112492 Fikk en sånn til jul, og den ser bra ut, men har ikke testet den enda. 1080Nm er ihverfall gromt! De har også en til halve prisen med kraftpiper og hele pakka, men den er kun 340Nm. Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Ingen erfaring med denne, men har liten tru på at den kan slå til 1080 Nm, det er tross alt kun 1/2"! Bruk for all del kun kraftpiper i tilfelle, vanlege piper vil garantert sprekke ved slike moment... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har ikke noen kjennskap til denne, men tror nok den funker mer enn nok til privat bruk. Har du kompressor som levere nok luft til den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Jeg jobber på clas, og har selv den som trekker 340nm, og har ikke hatt noen problem med den, utover at den er svakeste lageret. Kan sjekke reklamasjons-statistikken på den du har. Husker ikke merke, men mener at denne ikke ER clas ohlson som merke sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 funker fint den . en jeg jobber med han en sånn en . har selv en jalla greie fra et el annet sted . som ikke vil løsne et bil hjul om jeg så vil :S. men lånte denne for å prøve den. å da kom boltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå