Fashionman Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Hei. Har en pen e39 523i touring med alcantara interiør bak/forran helt strøkent, m ratt, m matter forran, og bakvinduspoiler vogna har trilla 167 000 km, og er veldig god stand, uten rust eller noe.. Ønsker et pent eksemplar av en e30 med noen skikkelig kant felger som er pent behandlet;) ehe eller et pent eksemplar av en e36... Nesten som min nabo sin helt;) en b3 alpina.. men ingen her som vet åssen den ser ut da " doh " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Har du noe bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 95 mod M3 cab i bytte? hellrot med sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashionman Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Bilder skal bli, må bare knipse noen imorgen. For dere som har noen interessant i bytte send på min mail med noen bilder raknehaugen@hotmail.com Følger med noen 5 eika alu felger 18" som jeg glemte å informerer om. veldig strøken inni, og pent utenpå. Så dere vet før bilder. og det er Automat tip tronic da.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 Legg ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg