Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt senk, sotede baklykter og frontlykter. Muligens bytte til Shadowline lister, bare noen forslag jeg kommerpå ;) Gå inn på galleriet her på forumet og se litt på andres biler, så får du sikkert noen forslag i hodet ;)

Skrevet

add-on lippe bak under fangeren er ett must på E30 syns jeg.. ser rart ut når man kan se reservehjulsbrønnen og kanskje ei lippe foran også..

og mørke lykter foran, sidene og bak :)

også enig i shadowline, siden det blir ett "brekk" i crom-listene hvor det mangler der taket er..

Skrevet

Ville først vaska bilen sikkelig, så tenkt på hva du skulle ha gjort :lol:

Svarte DE lykter, sota eller klare baklykter, kanksje litt annen styling?

effektanlegg, kanskje tøffere felger, senk, litt oppgraderinger i interiør.

Som girkuler, ratt, dash. Mye man kan gjøre. Spørs på smaken :wink:

Ta en titt på prosjektet mitt kanskje du finner noe interresant? :lol:

Skrevet

tak ass:P hehe!

var grom den spøvgrå der!

til uka så skal jeg bestille nye baklamper, side blink, is leppe, og xenon til nærlys og spredere. tror det vil hjelpe litt. men mer blire før cab sessongen kommer;)

takker for mange flotte svar :)

Skrevet
tak ass:P hehe!

var grom den spøvgrå der!

til uka så skal jeg bestille nye baklamper, side blink, is leppe, og xenon til nærlys og spredere. tror det vil hjelpe litt. men mer blire før cab sessongen kommer;)

takker for mange flotte svar :)

Hvordan er det å feste is-leppe på den der? Is-leppa er vel i utgangspunktet bare for facelift? Mulig det er ganske enkelt på disse også men..

Skrevet

Det går an å bytte den plata ja, men hvor mye jobb det er, og om man da må bytte støtfanger eller ikke vet jeg dessverre ikke... Kan jo hende det går an å få is-leppe til å passe på den plata også men.

Skrevet
Det går an å bytte den plata ja, men hvor mye jobb det er, og om man da må bytte støtfanger eller ikke vet jeg dessverre ikke... Kan jo hende det går an å få is-leppe til å passe på den plata også men.

Jeg monterte IS-leppe på min pre-face e30, måtte kutte klipsa på toppen av leppa. slik at det bare var en fin glatt kant rundt, så limte jeg den fast, samt skrudde 2 skruer på siden, og 2 i front, som ble felt inn, og sparklet over og lakket... ble heilt fint, men leit om du ødelegger den, og skal ha den av igjen

Skrevet

M-tech 1 front og hekk, sorte de-lykter fremme og mørke baklykter, shadowlinelister rundt vinduene pluss noen små interiørdetaljer etter egen smak, så har du en gulle god sommerbil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...