korny Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 1.bmw lm rad\kreuzspeiche+2teilig ? 2.gruenkeil-frontscheibe ? 3.fussmatten? gulvmatte? 4.armaflage vorn ? 5.sitzheizung fuer fahrer+beifahrer ? 6.HØR her- geschwindigkeitsregelung seriøst! ? 7.invidual edelholz erweiert? 8.raucherpaket? skjønner shadow-line, klimaatomatikk,leder montana og innerspegel automatisch abblenden og sportfahrwerke. men da sier tysken min butt stopp. dette er en tyskinportert e39 som vurderes solgt så bare for og ha noe og krysse av på listen over utstyr...
opt Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 2.gruenkeil-frontscheibe = grønn stripe øverst i frontrute. 3.fussmatten? gulvmatte? ja 4.armaflage vorn = Armlene foran 5.sitzheizung fuer fahrer+beifahrer = Setevarme foran 8.raucherpaket= Røykerpakke, altså askebegere Resten får noen andre ta.
Glennski Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 1.bmw lm rad\kreuzspeiche+2teilig ?2.gruenkeil-frontscheibe ? 3.fussmatten? gulvmatte? 4.armaflage vorn ? 5.sitzheizung fuer fahrer+beifahrer ? 6.HØR her- geschwindigkeitsregelung seriøst! ? 7.invidual edelholz erweiert? 8.raucherpaket? skjønner shadow-line, klimaatomatikk,leder montana og innerspegel automatisch abblenden og sportfahrwerke. men da sier tysken min butt stopp. dette er en tyskinportert e39 som vurderes solgt så bare for og ha noe og krysse av på listen over utstyr... 2- Grønn stripe i frontrute 5- Oppvarmede seter for fører og passasjer 6- Cruise Controll Det jeg skjønner ihvertfall
korny Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 ok da mangler vi kun "invidual edelholz erweiert" raucherpaket= askebeger,ok finner ikke dette i finn sin liste over utstyr.. takker for rake svar og stødig tysk
pbk Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 ok da mangler vi kun "invidual edelholz erweiert" edelholz er edeltre, så vi snakker kanskje om interiørlister i tre? Ikke mye annet på en BMW i tre heldigvis...
Simpel Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 erweitet betyr utvidet... 1 bmw lm rad - lettmetallfelger
korny Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 har tre som går fra høyre bakdør til venstre bakdør i en ca 5 cm høy ctripe, denne går også over dasjbordet, og ned rundt girspaken og helt bak til røykepakken(askebegeret min).
korny Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 har tre som går fra høyre bakdør til venstre bakdør i en ca 5 cm høy ctripe, denne går også over dasjbordet, og ned rundt girspaken og helt bak til røykepakken(askebegeret min). punkt 1? overså det iste
Simpel Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 punkt 1 - bmw lm rad = bmw leichmetall rad = original lettmetallfelg EDIT: Finjustering
korny Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 det var jo det med og lese alt. da takker så meget for hjelpen ha en fin kveld og tråd kan jo slettest om noen vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå