lorve Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Hei. Sliter litt med fjusking, det gjelder en M50B20 bare ved pådrag, spesielt når motoren er småkald, av og til smeller det faktisk . Småflaut når jeg kjører forbi folk og plutselig kommer det et smell fra motorrommet. Han jeg kjøpte bilen med sa det kom etter han monterte Kn-filter på bilen. Måleren som skal måle temperaturen til luften som går in i insugsmanifolden er ikke laget patent til, så det henger uten og ha kontakt med luften som blir sugd inn. Lurer på om det er noen som har noen tanker på hva det kan vere? Takker for svar bilde:
Stiandyb Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Du kan jo prøve å sette på igjen de orginale da? visst problemet fortsatt er der da, da må du spørre noen andre enn meg
lorve Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 glemte forresten og skrive at det skjer bare ved mye gass på lavt turtal. 1000-2000 omd. Videre oppover går den 100% rent
Bauge Racing Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 hadde samme problemet etter montering av kn filter. monterte org boksen igjen så funka som det sku... men vist du ska ha power filter så ville eg kjøpt det som selges på gsbildeler med kontakt til luftsensoren
BreitBau Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Den tempføleren som sitter ved filteret? Den er bare å glemme.. Det er en føler som åpner for varmtvann inn rundt gasspjeldet når det blir for kaldt ute, slike at ikke spjeldet fryser fast.. Nei tror nok dette er ett problem med en coil du har.. Kjøp en ny coil, og bytt ut en og en inntil du har funnet den som er defekt... Du kan jo også se over plugghullene og se om det er noe fuktighet i noen av de.. Kan da evt tyde på lekkasje i dekselpakningene..
lorve Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Skrevet Januar 5, 2009 ja det stemmer! skal prøve litt forskjellig, er på tide med pluggbytte uansett så visst det ikke funker prøver jeg med en coil. Takker for utfyllende svar breitbau
Oveif Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Hvis du vil slippe og kjøpe en ny coil bare for og teste kan du bare ta løs kontakten til coilene.. En og en.. Når du gjør dette skal motoren endre gange.. Prøv dette på hver enkelt, hvis det er på en av coilene at det ikke er noe forskjell om den er koblet til eller ikke, er det den det er feil med.. Eller kanskje fungerer alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå